Politica GDPR
Datele dvs. personale vor fi prelucrate în conformitate cu Directiva UE privind protecția datelor 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”) și cu legislația română.
Ne rezervăm dreptul de a modifica și actualiza această politică pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dvs. personale sau orice alte modificări ale cerințelor legale. În acest caz, vom publica pe site-ul nostru versiunea revizuită a Politicii de confidențialitate, așa că vă rugăm să vizitați periodic această secțiune pentru a vă asigura că ați citit & recunoscut conținutul acestei politici.
Cine suntem
AB Tehnic Profesional SRL este o societate românească cu sediul în București, Cartier 4, strada Alunișului nr. 164, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului J40/2001/2002 și Cod Fiscal RO14514176, denumită în continuare “Societatea” sau “Noi”/”Ne”. În conformitate cu DGPR, suntem un operator de date cu caracter personal atunci când prelucrăm datele dvs. personale.
Informații de contact
Nu ezitați să ne contactați oricând folosind următoarele detalii:
SC AB Tehnic Profesional SRL
Sediu: Str: București, sector 4, strada Alunișului nr. 164
Număr de telefon: +40 213.320.848,
Fax: +40 37.22.55.284,
e-Mail:office@abtehnic.ro
Categorii de date cu caracter personal prelucrate
Prelucrăm datele cu caracter personal furnizate direct de către dumneavoastră, prin urmare, aveți control deplin asupra informațiilor pe care le furnizați. Datele cu caracter personal pe care le colectăm constau în: adresa de e-mail, nr. de telefon, numele și prenumele.
Pe site-ul nostru web este posibil să colectăm și să stocăm informații folosind cookie-uri, așa cum se menționează în Politica privind cookie-urile.
Nu colectăm și nu prelucrăm în niciun alt mod datele sensibile menționate de categoriile speciale din GDPR. De asemenea, nu dorim să colectăm și nici să prelucrăm date ale minorilor.
Scopul și baza prelucrării
Vom utiliza datele dumneavoastră personale oferite direct de dumneavoastră prin vizitarea site-ului nostru și/sau prin utilizarea formularului de contact de pe site / abonarea la newsletter-ul nostru pentru a vă oferi cele mai bune răspunsuri și soluții la solicitările dumneavoastră, pentru a vă ține la curent cu cele mai noi informații din industria frigului & HVAC și pentru a vă anunța despre promoțiile noastre de vânzare.
Cât timp vom păstra datele dvs. personale
Vom stoca datele dvs. personale pe durata abonării la newsletter-ul nostru. Ne puteți solicita oricând să ștergem anumite informații și vom face acest lucru. Cu toate acestea, vor exista anumite informații pe care vom continua să le stocăm despre dvs., inclusiv după ce vă dezabonați de la newsletter-ul nostru, în cazul în care legile sau interesul nostru legitim ne cer să facem acest lucru.
Împărtășirea datelor dvs. personale
În unele cazuri, putem transmite sau acorda acces la unele dintre datele dvs. personale următoarelor categorii de terți:
– Societăți din același grup cu AB Tehnic Profesional SRL;
În cazul în care trebuie să răspundem la o solicitare legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem dezvălui unele date cu caracter personal către autoritățile publice.
Ne asigurăm că terții privați care intră în relații contractuale cu noi vor respecta normele și reglementările legale privind protecția datelor și confidențialitatea în timpul accesării datelor dumneavoastră.
Transferul datelor cu caracter personal în străinătate
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dumneavoastră personale în România.
Cu toate acestea, este posibil să transferăm o parte din datele dvs. personale în țări din UE sau în afara UE, inclusiv în țări cu niveluri inadecvate de protecție a datelor (conform Comisiei Europene).
Vom lua întotdeauna măsuri de precauție pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție, astfel încât drepturile și interesele dumneavoastră să fie protejate. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin acorduri contractuale.
Cum vă protejăm datele cu caracter personal
Ne vom asigura că datele dvs. personale sunt în siguranță prin implementarea unor mijloace tehnice și organizatorice adecvate, în conformitate cu standardele din industrie.
Transmiterea datelor dvs. personale se face cu ajutorul unor algoritmi criptografici stocați pe servere securizate, acest lucru asigurând și redundanța datelor.
Drepturile dumneavoastră
GDPR vă recunoaște dreptul de a interveni asupra datelor dvs. personale. Puteți solicita accesul la datele dumneavoastră, ne puteți cere să vă modificăm datele sau puteți renunța la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți, de asemenea, să depuneți o plângere la autoritatea de resort sau să vă adresați justiției. În unele cazuri, ne puteți solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră sau să vă transferăm datele (portabilitatea datelor). Nu vom șterge datele care sunt necesare pentru îndeplinirea obligațiilor legale, a obligațiilor contractuale și a obligațiilor precontractuale.
Pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să ne contactați folosind detaliile furnizate mai sus. Vă rugăm să luați în considerare următoarele dacă doriți să vă exercitați drepturile:
Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Acesta este motivul pentru care vă rugăm să ne trimiteți solicitarea dvs. legată de astfel de probleme folosind aceeași adresă de e-mail furnizată în timpul abonării la newsletter-ul nostru. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare pentru a vă confirma identitatea.
Taxe. În general, nu vă vom percepe taxe pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră legate de datele dumneavoastră personale, cu excepția cazurilor care impun un volum mare de muncă pentru operator și în cazul în care cererea dumneavoastră de informații este nefondată, repetitivă sau excesivă. În astfel de situații, vă vom percepe o sumă rezonabilă. Vă vom informa cu privire la orice taxă aplicabilă înainte de a vă soluționa cererea.
Timp de răspuns. Dorim să răspundem la orice solicitare validă în termen de o lună, cu excepția situațiilor extrem de complexe sau dacă ați trimis mai multe solicitări, caz în care vom răspunde în termen de două luni.
Drepturile părților terțe. Nu suntem obligați să luăm în considerare o cerere în cazul în care aceasta ar avea un impact negativ asupra drepturilor și libertăților altor persoane implicate.
Această politică trebuie citită și acceptată împreună cu “Termenii și condițiile”, “Declarația de renunțare” și “Politica privind fișierele cookie”.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați.