Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.

AbTehnic Profesional

Ventil electromagnetic S7A

TVA inclus

Ventil electromagnetic S7A

Tipul S7A este o supapă foarte versatilă care poate fi utilizată în majoritatea liniilor de lichid, gaz fierbinte sau de aspirație. Această supapă este potrivită și pentru aplicații care nu necesită nicio cădere de presiune pentru a menține supapa deschisă.

Categorie:
HERL

Descriere

Ventil electromagnetic S7A

Această supapă electromagnetică pentru sarcini grele este potrivită pentru amoniac, R-12, R-22 și R-502, alți agenți frigorifici, anumite uleiuri și alte fluide aprobate pentru utilizare în refrigerare. S7A este o supapă cu comandă pilot, cu ridicare pozitivă, cu corp din fontă. Robinetul poate fi deschis cu ajutorul tijei de deschidere manuală pentru întreținere sau în caz de pană de curent electric. Electrovalva de tip S7A este furnizată cu conexiuni FPT NPT intern (filet de țeavă conic standard al SUA), Socket Weld, Weld Neck sau ODS (se sudează pe tubulatura de cupru cu diametrul dat). Supapa poate fi îndepărtată cu ușurință dintre flanșe pentru întreținere. Se recomandă instalarea unui filtru în amonte de fiecare supapă pentru a preveni intrarea de materiale străine în supape și în restul sistemului. Filtrele Refrigerating Specialties sunt disponibile pentru a se cupla cu închidere la intrările supapei.


Tipul S7A este o supapă foarte versatilă care poate fi utilizată în majoritatea conductelor de lichid, gaz fierbinte sau de aspirație. Această supapă este potrivită și pentru aplicații care nu necesită nicio cădere de presiune pentru a menține supapa deschisă.


Tipul S7A este o supapă electromagnetică cu comandă pilot, cu ridicare pozitivă, cu solenoid. Funcționarea este după cum urmează: Supapa, în poziția închisă, cu bobina solenoidului fără energie și acul plonjorului în poziția de așezat. Excitarea electrică a bobinei solenoidale formează un câmp magnetic care trage în sus pistonul care lovește acul, ridicându-l de pe scaunul său. Acest lucru permite curgerea agentului frigorific reținut din partea superioară a pistonului, ceea ce reduce presiunea deasupra pistonului. Pistonul este apoi forțat în sus de presiunea din amonte care acționează asupra supapei principale a pistonului.


Acest lucru deschide orificiul supapei pentru a permite curgerea prin supapă. Supapa principală a pistonului este apoi menținută în sus magnetic de ansamblul piston-ac ac și nu este necesară nicio cădere de presiune pentru a menține supapa deschisă. Dacă nu există nicio diferență de presiune pe supapă atunci când bobina solenoidului este alimentată, supapa principală cu piston este ridicată de pe scaun de către ansamblul piston-ac ac, deschizând supapa. Dezenergizarea bobinei solenoidului permite acului asistat de arc să coboare înapoi în scaunul său, oprind fluxul prin portul pilot. Presiunea de deasupra și de sub supapa principală a pistonului este egalizată prin orificiul de purjare din piston. Greutățile ansamblului piston-ac ac și ale ansamblului piston-supapă principală fac ca supapa principală să coboare în scaunul său și să oprească debitul. Diferența de presiune pe supapă, care acționează asupra suprafeței scaunului supapei, menține supapa principală cu piston într-o poziție bine închisă.

Caracteristici
  • Carcasa standard a bobinei îndeplinește standardele NEMA 3R și NEMA 4 – Rezistent la apă
  • Carcasa bobinei depășește testul NEMA de pulverizare a sării
  • Construcția bobinei turnate clasa „B”
  • Lumină pilot disponibilă
  • Ac din oțel inoxidabil
  • Tijă cu deschidere manuală
  • MOPD și MRP: 21 bar (300 PSIG)
  • Ridicare pozitivă, menținută deschisă electric